Subject: FW: Nõusoleku saamine riigiteede äärsete bussipeatuste ootealade rajamiseks
From: "Anna Palusalu" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 11:47:50 +0300

Tere

Palun see kiri minule registreerida.

Deltas 7.1-2/24/7018-2 kirja jätkuks.

Pealkirjaks: Rapla vald,  Koikse küla, riigitee nr 20148 km 0,07 ja 1,00
äärde uute bussipeatuste rajamine

Tervitustega

Anna Palusalu
peaspetsialist
planeerimise osakond
kooskõlastuse üksus
+372 5850 7716

From: Andre-Andy Bernhardt <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 4, 2024 2:33 PM
To: Anna Palusalu <[email-masked]>
Subject: RE: Nõusoleku saamine riigiteede äärsete bussipeatuste ootealade
rajamiseks

Tere!

Vabandan niivõrd hilise teatamise eest, kuid saime asukohad paika. Valdo
edastas meili teel koordinaadid.

From: Valdo Jänes <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 13, 2024 12:33 PM
To: Andre-Andy Bernhardt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Anne Leht <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: tee 20148 Koikse - Purku bussipeatuste koordinaadid

Tere!

Unustasin eile bussipeatuste koordinaadid saatmata, aga siin need on:

Tee 20148 paremal poolel, kus oli nagu laiendus  X6534757  Y538587  see on
97 m ristmikust

                                                 Ja tee vasakul poolel
X6534778  Y538614  see on 65 m ristmikust

TERVIST ja OHUTUT LIIKLEMIST!

Valdo Jänes

Liikluskorraldaja

5117377

Võimalusel sooviksime ka sinna kohalike jaoks bussipeatuste ootealad
rajada samadel tingimustel, mille eelnevas kooskõlastuses välja tõite.
Bussipeatuste ootealade rajamiseks on tehniline kirjeldus koostatud ja kui
saame Koikse bussipeatuste kohta kooskõlastuse, jõuame enne talve tulekut
ootealad valmis.

Lugupidamisega

Andre-Andy Bernhardt

teede spetsialist

Rapla Vallavalitsus

Tel: 5342 3541

 <http://www.rapla.ee/> www.rapla.ee

 <https://www.facebook.com/Rapla-vald-115777931770027/>
<https://www.instagram.com/raplavald>

From: Anna Palusalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 2, 2024 1:59 PM
To: Andre-Andy Bernhardt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Nõusoleku saamine riigiteede äärsete bussipeatuste ootealade
rajamiseks

Tere

Kas Koikse bussipeatuste kohad jõudsite Valdoga üle vaadata? Saite
asukohad paika?

Tervitustega

Anna Palusalu
peaspetsialist
planeerimise osakond
kooskõlastuse üksus
+372 5850 7716

From: Andre-Andy Bernhardt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 23, 2024 12:41 PM
To: Anna Palusalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Nõusoleku saamine riigiteede äärsete bussipeatuste ootealade
rajamiseks

Tere!

Võite teistele peatustele ametliku kirja ära saata ning Koikse asukohtade
üle arutame kui Valdo jõuab vaadata. Aitäh!

Lugupidamisega

Andre-Andy Bernhardt

teede spetsialist

Rapla Vallavalitsus

Tel: 5342 3541

 <http://www.rapla.ee/> www.rapla.ee

 <https://www.facebook.com/Rapla-vald-115777931770027/>
<https://www.instagram.com/raplavald>

From: Anna Palusalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 23, 2024 9:47 AM
To: Andre-Andy Bernhardt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Nõusoleku saamine riigiteede äärsete bussipeatuste ootealade
rajamiseks

Tere

Ma suhtlen Valdoga Jänesega uuesti üle Koikse küla teemal ja võibolla ta
teeb paikvaatluse ka. Valdo on täna kontorist eemal ehk ma saaks temaga
homme ühendust.

Teiste peatustega on korras. Kas ma teen teistele peatustele ametliku
kirja ära  või jääb teema hetkeks ootele, kui Koikse asukohad ka paika
saama? Kui rajamisega on kiire siis ma teeks vastuse ära, Koikse jääb
hetkel välja.

Tervitustega

Anna Palusalu
peaspetsialist
planeerimise osakond
kooskõlastuse üksus
+372 5850 7716

From: Andre-Andy Bernhardt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 23, 2024 9:37 AM
To: Anna Palusalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Nõusoleku saamine riigiteede äärsete bussipeatuste ootealade
rajamiseks

Tere!

Koikse uue bussipeatuse kasutajad oleks nii riigiteest nr 28 põhja kui ka
lõuna poole jäävad inimesed. Lisaks läbib sealt koolibussiliin, eesmärk
on, et inimesed ja eelkõige lapsed saaksid ohutult tee ääres ootealal
bussi oodata. Bussi peale, mis Rapla poolt tuleb ja Koikse ristist Kabala
poole sõidab, hetkel peatust pole ja lapsed ootavad maantee ääres.

Lugupidamisega

Andre-Andy Bernhardt

teede spetsialist

Rapla Vallavalitsus

Tel: 5342 3541

 <http://www.rapla.ee/> www.rapla.ee

 <https://www.facebook.com/Rapla-vald-115777931770027/>
<https://www.instagram.com/raplavald>

From: Anna Palusalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 23, 2024 9:14 AM
To: Andre-Andy Bernhardt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Nõusoleku saamine riigiteede äärsete bussipeatuste ootealade
rajamiseks

Tere

Küsin siiski veel. Koikse uue bussipeatuse kasutajad on kes?
Kõrvalmaantee ääres olijad või tugimaanteest põhja jäävad inimesed? Või
nad kõik kokku?

Tervitustega

Anna Palusalu
peaspetsialist
planeerimise osakond
kooskõlastuse üksus
+372 5850 7716

From: Andre-Andy Bernhardt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, May 23, 2024 8:16 AM
To: Anna Palusalu < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Nõusoleku saamine riigiteede äärsete bussipeatuste ootealade
rajamiseks

Tere!

Tänan vastuse eest!

Võimalusel sooviksime bussipeatuste ootealasid ristmikule lähemale, kuid
kui ohutuse ning bussiliikluse huvides on Teie väljatoodud asukoht
sobivaim, siis nõustume sellega.

Lugupidamisega

Andre-Andy Bernhardt

teede spetsialist

Rapla Vallavalitsus

Tel: 5342 3541

 <http://www.rapla.ee/> www.rapla.ee

 <https://www.facebook.com/Rapla-vald-115777931770027/>
<https://www.instagram.com/raplavald>

From: Anna Palusalu < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 22, 2024 2:09 PM
To: Andre-Andy Bernhardt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Nõusoleku saamine riigiteede äärsete bussipeatuste ootealade
rajamiseks

Tere

Vabandan, et olete pidanud vastust väga kaua ootama.

Blanketil kirjaga saadan lähiajal vastuse (tingimused/nõuded)
bussipeatuste, ootealade ja ootekodade rajamiseks.

Selle e-kirjaga vastan Teie kirjas esitatud teistele küsimustele.

1.	Panen ka ootekodade püstitamise tingimused blanketile, kuid
taotletud asukohtades on oluline jälgida, et ootekoja esiserv jääks
riigitee katte servast (või välise markeeringu servast) vähemalt 3 meetri
kaugusele. Riigimaale jäävatele ootekodadele tuleb seada isiklik
kasutusõigus (üle-eestiline praktika).
2.	Ootealade ehitamiseks ei ole projekti vaja koostada. Lisan
tüüpjoonise ametlikule kirjale ning selle järgi saab ehitaja ehitatud.
Ehitusluba ei ole samuti vaja.
3.	Bussipeatuste kavandamise põhimõtetest saab lugeda ka siit:
https://transpordiamet.ee/mahasoidud

Ehk kui TRAM-il oleks teehoiukava järgi riigitee rekonstrueerimine, siis
ehitame meie välja ka nõuetekohased ootealad/taskud. Ootekodasid üldjuhul
TRAM ei raja. Praegustes asukohtades ei ole lähiaastatel kavas riigiteede
rekonstrueerimist ehk ametil ei ole ette nähtud rahalisi vahendeid
bussipeatuste parendamiseks.

Palun tagasisidet kas Koikse küla bussipeatuste asukohad võiksid siia
saada? Tegemist on meie liikluskorraldaja (Valdo Jänes) ettepanekuga.

Küsimuste korral võtke julgelt ühendust!

Lugupidamisega

Anna Palusalu
peaspetsialist
planeerimise osakond
kooskõlastuse üksus
+372 5850 7716
 <http://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Andre-Andy Bernhardt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 23, 2024 6:22 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Nõusoleku saamine riigiteede äärsete bussipeatuste ootealade
rajamiseks

Tere!

Edastan Rapla Vallavalitsuse poolt kirja nõusoleku saamiseks, et rajada
riigiteede äärsetesse bussipeatustesse ootealasid.

Lugupidamisega

Andre-Andy Bernhardt

teede spetsialist

Rapla Vallavalitsus

Tel: 5342 3541

 <http://www.rapla.ee/> www.rapla.ee

 <https://www.facebook.com/Rapla-vald-115777931770027/>
<https://www.instagram.com/raplavald>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.